25.9.13

Help

Just sellel ajal muidugi pidi mandliopp olema, kui on tulemas igasugused toredad võimalused inimestega sotsialiseerumiseks. Ma ei saa kuhugi minna, sest ma ei saa juua, süüa, rääkida, tantsida, rõõmus olla jne. Tegelikult peaksingi õppima, aga seda ka ei viitsi. Või ei oska. Ja ei taha.
Ma ei saa enam näljas olla, täna tegin omale kaks (PERFEKTSET) keedumuna ja paar merevaigusaia.. aah, nii hea oli, paari tunni pärast pean ilmselt jälle põrguvalu taluma. No aga söök on hea ja sööma peab. 
Üldsegi tahaks teed. Aga ma ei tohi seda juua. 
Võib-olla ma ristimisele siis ei lähe (sest õues on umbes väga külm ja mul lisaks mandlitepuudusele ja mingi külmetus-gripi moodi värk), aga tutvuma lähen. Võib-olla lähen üldse homme koju ja passin üksi teki all terve päeva. Keegi võiks minu eest otsuseid teha. See on hästi tähtis otsus, sest ma ei tea, kas võtta keemia aluste miljon kilo kaaluv raamat koju või mitte.

Kommentaare ei ole: