28.4.14

Täna

Täna kell pool seitse tuldi ühika akna alla inimesi äratama, muusika pandi põhja, tüdrukud tantsisid ja ma ehmatasin end konkreetselt voodist püsti, sest arvasin, et lõuna juba käes ja ma olen tööle hiljaks jäänud. 
Sel nädalal olen tööl väga vähe ehk vaba aega on meeletult palju, loodetavasti viitsin ma selle ajaga ka midagi peale hakata. Täna on öölaulupidu ja kolmapäeval kavatsen lihtsalt terve öö väljas olla, et oma sünnipäeva veidike (eel)tähistada, neljapäev ju täiesti vaba! Ma ei tea, miks ma tundsin järsku vajadust siia kirjutada, mida ma sel nädalal oma eluga peale hakkan. Lihtsalt.. kevad on! Päike paistab, muru on roheline, puud on lehtes ja mul on hea olla. Ainus halb asi on see, et ma pole viitsinud viimastel nädalatel korralikult jooksmas käia. 
Tegelikult mulle meenus praegu, et ma unustasin hakkliha sügavkülmast välja võtta. Kuidas ma nüüd süüa teen!

(Seda postitust lugedes tundub, et käin umbes kaheksandas klassis. Oeh.)

Kommentaare ei ole: