2.12.14

Miks?

Mul on vaja hullult asjalik olla. Hullult hullult hullult väga palju. Aga ma üldse ei ole. Tegelikult tunne on küll selline, et umbes nagu oleks, sest mul on iga õhtu lõpuks silmad ekraani vaatamisest väsinud (kaasuseid tuleb lahendada ja seminarideks tuleb ettevalmistusi teha ja ladina keeles oli rühmatöö, aga kirjalikult tehes võtaksid kõik asjad aega umbes 3x rohkem). Igatahes.. ma teen küll igasuguseid asju, aga sellist tunnet ei ole, et ma ÕPIKS. Ma võiksin ju mäletada ka neid asju, mida ma loen ja millega tegelen, ei? Noh, igatahes.. nad räägivad, et esimene aasta olla kõige kergem. Kindlasti ongi! Aga praegu küll selline tunne, et mul läheb selg selles ebamugavas toolis istumisest pooleks kohe ja magada tahaks ka rohkem, sest ma võin voodisse minna küll kell 11 või 12, aga sadatuhat mõtet teemadel:
aga millal ma seda majandust siis õppima hakkan
oota, ma pean nüüd selle ühe tööpäeva pärast koju sõitma? WHAT ABOUT MAJANDUS
ÕE seminaritööd on ju ka vaja millalgi teha
ja siis eksamiks õppida
ja riigiõigusest ei tea ma hoopiski midagi
kas ma peaksin mingi raskema seaduse valima?
miks ma oma kursavenda unes nägin, kellega ma olen elus 1 sõna vahetanud?
miks inimesed nii häirivad on 
homme võiks midagi head süüa teha
aaah pagan, see riiiigiõigus
pagana loogika, miks see igas teises aines ka teemaks tuleb?!
tahaks jõule juba
aga samas ma pean ju ainult õppima siis
tahaks korteri ära kaunistada
oooo, ma lähen ju koju (selleks üheks päevaks, kui ma tööle lähen, mäletate jah), saan sealt tulukesed ära tuua!
ja siis tahaks hästi palju küünlaid ja asju osta
kommi tahaks ka
tegelikult on ju mõni asi huvitav ka
õues on külm
ma ei viitsi mitte ühelegi üritusele minna, sest, as stated previously, õues on külm ja millal ma siis õpin
aga mida siis ikkagi homme süüa võiks
oota, millal ma neid kaasuseid siis lahendama hakkan

igatahes, sadatuhat mõtet nendel teemadel lükkavad kella järsku kaks tundi edasi ja ma ikka veel vaatan lakke, silmad on väsinud, aga mõte ei ole. Miks?

Miks nõnda, küsin.

Miks on nii, et ilusate sõnadega laulud on kuulates nii koledad, aga kõigil (viimasel ajal tundub nii) ilusatel lauludel on meeletult koledad/mittemidagiütlevad/mõttetud sõnad?

Miks nõnda, küsin. 

Kommentaare ei ole: