29.11.13

Tartu

Ma olen Tartus ainult inimestel külas käinud, nii et minu jaoks on see linn siiani olnud ainult vanalinn ja väike osa kesklinnast ja nooruse tn ühikas ja natuke lõunakeskust ka (ei tea, kus pool need kaks viimast asuvad küll). Aga kuna ma olen vaene ja nädala alguses olin ka enam-vähem töötu, siis jalutasin nt Annelinna säästumarketisse (sest seal oli neli pakki makarone 1 euroga (pool pakki sõin ja nüüd ei taha paar kuud ühtegi makaronitoitu süüa)) ja oh! Annelinn nägi oma suurte majadega välja nagu Mustamäe jaa oooo mul läks süda kohe nii rõõmsaks, milline äratundmisrõõm! Et siis Tartu on natuke suurem kui 1 ruutkilomeeter..  Igatahes hea meel oli, kuigi ma selliste nõukaaegsete majade fänn ei ole, jõle koledad asjad, aga mingi rahu tuli sisse.. ei oska seletada. Pole tähtis ka.

Mul on muidugi kõik asjad nüüd meelest läinud, millest kirjutada tahtsin. Mu selg ja jalad ja käed valutavad ja võib-olla ei saa jõuludekski koju, sest kino on ju iga jumala päev lahti.. Aa, seoses sellega: ma olen juba mitu korda unes näinud, et ma jään tööle hiljaks või passin jõuludel ühikas ja teen praekapsast ja vahin aknast välja, iga kord ärkan hirmutundega üles.. Eile ei saanud näiteks üldse magada, mitu päeva juba kõhus mingi ärevus, nagu homme oleks kõige tähtsam päev mu elus või nagu midagi oleks väga halvasti. Kuigi midagi pole halvasti, lihtsalt raske on, tahaks jõule oma perega veeta ja kahte järjestikust puhkepäeva, et koju sõita ja..

Ma ei viitsi suuri algustähti igas vajalikus kohas kasutada, parem oleks siis üldse mitte kasutada, aga savi.. Ma ei tea, mul oli nii palju öelda, aga enam ei tea. Külm on ka, ilmselt jään haigeks ja MIKS MUL SIUKE VASTIK PAHA TUNNE ON, ma ei saa korralikult olla.

Kommentaare ei ole: