26.12.13

I am fire, I am death

Ma olen kodus! Juba üleeile õhtul tulin ja homme õhtul alles lähen. Süda on magusast paha ja niiii palju hapukapsast olen söönud. Hea on olla.
Tööl olen päris palju olnud, eelmisel nädalal oligi ainult üks vaba päev, järgmisel õnneks natuke rohkem. 31. detsembril olen lausa seitsmeni, aga loodetavasti saan kuidagi Rakveresse sõita, et aastavahetus sõpradega veeta. Igatahes mulle meeldib, et pidevalt on midagi teha, samas vaba aega on ka, et heade inimestega koos olla ja rooside sõja üle naerda ja lotoga mitte midagi võita ja terve hunniku pitsat, piparkooki ja mandariine ära süüa. Paari tunni pärast näen neid jälle, isegi Massi, kes alles Lõuna-Koreast Eestisse tuli. 
Ma ei viitsi pikka juttu rääkida, praegu on hea ja loodetavasti on nii edasi ka. Võib-olla kirjutan veel sel aastal midagi, plaanis igatahes oli väike kokkuvõte teha. 

Kommentaare ei ole: