12.6.17

Lawyered

Novot siis. Ma ei kukkunudki bakaeksamit läbi, sain hoopis üle ootuste hea hinde. Lausa nii hea, et ma ei suutnud oma õnne uskuda ja karjusin/nutsin ÕISis hinnet jõllitades tükk aega. Ja siis tegin paar tantsusammu. Käed küll värisesid kõvasti, aga muidu oli tore hetk. Hiiglaslik kivi langes südamelt, sest sellise tulemusega on ikka päris suur võimalus, et ma isegi oma pigem kesise keskmise hindega magistrisse ka sisse saan. Hurraa!


Oma varasemaid postitusi lugedes sain aru, et ma pole üldse kirjutanud asjadest, mille pärast ma kuid tagasi natuke ärevusest paberkotti hingama pidin. Teen seda nüüd, parem hilja kui leida, right.

1. Ma jätsin uurimistöö kirjutamise ikkagi umbes kahele viimasele nädalale. Juhendaja kirjadest kumas läbi, et tal 0 usku minusse ja pigem ma ei olnud seekord tema lemmikjuhendatav, sest ma ei saanud eriti arugi, millest ma kirjutama pean. Lõpuks ikkagi sain kah (kind of..) ja kirjutasin selle enda arust suhteliselt koleda õuduse ruttu kokku ja viisin ära. Minu arvates oli see täiesti mõttetu käkk küll. Kaitsmisel oli komisjonis üks uus õppejõud, kes kõiki hullult peedistas, sest ta riigikohtunik ja tark inimene ja teadis KÕIKE, mistõttu oli päris kohutav TERVE PÄEV seal passida, sest millegipärast ei toimunud asi tähestikulises järjekorras ja mu töö oli kuskil peaaegu kõige all. Siis selgus aga, et minu teema oli umbes ainus asi maailmas, millest ta mitte midagi ei teadnud ehk ta ei osanud suurt midagi küsida. Ja ega ma ei oleks osanud vastata ka. Lõpp hea, kõik hea ja ma sain üllatusliku A.

2. Praktika oli väga lahe. Avastasin, et see asi, millest ma 2,5 esimest õppeaastat olin mõelnud kui asjast, mida ma MITTE KUNAGI ei tahaks teha, on siiski megahuvitav ja ma sain täiesti okeilt hakkama, arvestades, et ma nägin hagiavaldust elus esimest korda. Oli tore, kuigi sain megavähe kohal käia, sest olid eksamid ja muu jura, mida ma enam ei mäletagi.

3. Vingusin, et meil on sellel semestril ülirõve aine, kus on vaja rühmatööd teha. Selgus, et selliseid aineid on lausa 2, aga ühes oli mul megacool rühm ja teises oli vaja teha pmts ainult 2 suuremat asja, mille saime netiteel tehtud. 

4. Baka viimane semester minu 3 aasta parim semester hinnete poolest, ainult üks C rikkus ilusa rea ära, aga keskmine tuli ikkagi 4. See on ikka hullult veider, et pärast gümna lõppu poleks ma kunagi arvanud, et ma võiksin nii kesiste hinnete pärast rõõmustada, aga 3 aastat õigusteaduses on mulle õpetanud, et parim tulemus on see, kui eksamit ei pea uuesti tegema.. Vähemalt mõnes aines küll.. 


Mulle tundub alati, et ma kirjutan hullult pikki blogipostitusi, aga lõpuks selgub ikkagi, et olen tund aega umbes kümmet rida kirja pannud. Aga ma ei viitsi rohkem! Mul on tegelikult veel päris paljust kirjutada, aga mul sõrmed juba väsisid ära. Võib-olla siis järgmine kord, mis loodetavasti tuleb varem kui 6 kuu pärast.

Kommentaare ei ole: